14 Aralık 2012 Cuma

Romantika Fenerbahçe

Bugün size Fenerbahçe'deki en favori mekanımı yazacağım. Romantika, Fenerbahçe Parkı'nın içinde yeşilliklerin arasına konumlanmış denize sıfır bir restoran.

 

Bir gün Fenerbahçe Parkı'nda gezerken, sol taraftan gelen huzur veren, romantik, muhteşem bir slow parça duydum. Yeşilin her tonunun görülebildiği bu parkta böyle bir müzik duyunca garip bir huzur duygusu kapladı içimi ve ister istemez müziğin geldiği yere doğru yöneldim. Karşıma bembeyaz bir yapı çıktı.


Mekanı görünce resmen büyülendim. Yerleşim, konsept ve renk uyumları o kadar güzeldi ki ben daha önce burayı neden görmedim diye kendime kızmadan edemedim.

Romantika'nın iki bölümü var. Bir bölümü yemek yemek isteyenler için restoran, diğer bölümü ise alkollü-alkolsüz içecek seçenekleri için cafe kısmı.


Burada düğün, nişan, doğum günü gibi bir çok organizasyon yapılabilmekle birlikte ben en çok denize sıfır cafe kısmını beğeniyorum. O günkü modunuza göre burada ister bol köpüklü kahvenizi için, ya da isterseniz mükemmel peynir tabağı eşliğinde şarabınızı yudumlayın.


 Ne yapın edin bu hafta sonu Fenerbahçe Parkı'nın içindeki Romantika'yı ziyaret etmeden geçmeyin. Özellikle hava güneşliyse hiç kaçırmayın.

Keyfiniz bol olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder