18 Ocak 2013 Cuma

İzmir Kızlar Ağası Hanı

İzmir Konak'ta konumlanan Kızlar Ağası Hanı, benim gibi türk kahvesi tiryakileri için biçilmiş kaftan.
Hanın içinde boylu boyunca uzanan dükkanları gezmekten yorulduysanız bir soluklanıp közde pişirilmiş türk kahvesi için derim ben.





Genelde insanlar Kızlar Ağası'nı çarşısını gezmek için tercih ederken ben o meşhur türk kahvesini denemek için gitmiştim. Kahveyi içtikten sonra da anlattıkları kadar varmış diye demeden edemedim.
Hatta hayatımda içtiğim en iyi türk kahvesi bile diyebilirim.


Burada bazı yerlerde türk kahvesinin yanında nargile içme imkanı da tanınıyor. Ama böyle tarihi bir yerde sedirlerin üzerinde o türk kahvesinin tadı inanın bir başka oluyor.


Bu zamana kadar İzmir'e gidip de Kızlar Ağası Hanı'nda bir kahve içmediyseniz, çok şey kaçırdınız derim.

Keyfiniz bol köpüklü olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder